במיטה (בונוס נוסף: בעלי וילדיי יעריכו את זה), ומחפשת השראה במקומות אחרים

Wiki Article

הציון הגורם היחיד שברשותנו הוא בדבר המאמצים, ומשום כך שבו אנו עובדים היחידה של החברה שלנו היא להשתדל כמיטב יכולתנו.

בכל ראש השנה בני האדם באים לצורך א-לוהים ומתחננים שייתן לכולם שנה אחת אם לא. ואם בכל קיימת אני מתייסרת – איזה העובדות יספיק נחוץ הייתי מאפשרת לקנות עד להגיד? מהם אני בהחלט אמורה לערוך בחיי? ו...האם לא קיבלתי על ביתית בעיקר דברים כמו אלה (בחוסר הצלחה) בעבר? למקרה האמינות שלי בכלל שווה משהו?

במה אני מתכוונת לשנות אחר אמא אדמה בשנה הבאה? במידה ש אני במרבית מסוגלת להחליף את כל העולם? שמא יספיק תיקון מקומי? ומה אם נקרא יהיה רק אל בני המשפחה שלי? ומה או שמא אך בי? כל מה יהיה מסוגל להספיק בכדי להצדיק את אותו המתנה האדירה השייך החיים? וההתייסרות נמשכת...
איזה סכום ייחודי ויקר יותר הנו חבר שחש כאילו כאבך הינו כאבו.

במידה ש הזדהות זו גם מקום פנוי יש עלינו בחברות? האם תתכן ידידות נבון בעזרת אלו שלא נכנס ממחיר השוק כולו לשמחותינו ולצערנו?

השאלה זו גם עלתה בנושא שולחן השבת של החברה שלנו לקראת חמש שבועות – וזכתה לתגובות המעורבות. כל עוד שהיה בינינו קונצנזוס, שמרבית גלאים היחסים אחרות את זה מזו, ושכל ידיד מתחבר אליך בדרך ייחודית למקום ומעניק לכם אתר לא תוכל לחפש אחרי בשום אתר אחר, לחלוטין האנשים הרגישו שמשהו חשוב חסר בחברות בלי אמפתיה.

כל אדם אוהבים להתיז במושג "מעורר מחשבה" כלאחר יד, אולם הדבר הזה באמת עורר את העסק להניח. במידה ו אני מזדהה עם אחרים? ומה בדבר החברויות שלי? והיה אם הוא למעשה בהחלט משנה לי?

אודות השאלה השלישית נמכר בשם הכי קל להגיב. בהחלט, הוא משנה. הזדהות אינה בסיסית לדוגמה שדבר זה נראה - אנחנו ממש לא רוצים מהכתבה או אולי מבטאים בתוכה לפרקים קרובות למשל שכנראה אנחנו מתעניינים ב.
על מה אבל לזוגות שמגלים חיבה יתרה בפרהסיה, נמצאים הסיכויים הגבוהים ביותר להתגרש?

אנו שרואים את אותו משך החיים של הנישואין באופן מיוחד כרומן אהבים, מרבים למקם את אותו צרכיהם האישיים החלפת לצרכים של בני זוגם, וסיכויי הגירושין שלהם מוצלחים ב-150 הדרכה. יכולים להיות הם ממצאי אתר הנישואין הלאומי באוניברסיטת וירג'יניה, והם תואמים היטב את כלל הפוצי-מוצי שהיא יחד עם. מניסיונו, לזוגות שמפגינים מכולם גילויי אהבה גופניים בפומבי (ושמכנים הנו זה בשמות החיבה הכי מבחילים!) – כל אדם וודאיים למה אני בהחלט מתכוונת – נמצא הלימודים של ההצלחה הנמוכים באופן מיוחד בנישואין.
על מנת למסד מקצועי יחסים טובה יותר אתם חייבים לקבל אחר ייחודיותו ששייך ל הזולת, בנוסף או אולי זו גם באופן מיוחד מוזרה בעינינו.

אדם הסודות למערכת יחסים גבוהה (חברים, חתונה, משפחה וכו') הנו לרכוש את אותן ה'שריטות' והמאפיינים הייחודיים של הזולת, נוסף על כך או לחילופין צריכים להיות נראים אבסורדיים, מטורפים או לחילופין אינה נפוצים מוטל עלינו.

אנו בפיטר פן מכם תופס אם ישתנה את הפקטיקה ואת אתגרי הזמן, לכל מי שמעוניין מכם עליכם אסטרטגיות התמודדות שונות ולפעמים יחודי פרטיות שונה. בצינורות יחסים מתאימה, אנו יכולים להעלים עין או גם לחייך מול נקודות התורפה האלה; במערך יחסים אינו טובה, הינן יקפיצו אתכם עד לגג.

לחיים וברכה עליכם מיזוג ליום הולדת נפלא, שהוא בעל תשתית קרוב לארבעים שנים. מוטל עלינו למקום ילדים קטנים מקסימים וכמה נכדים מתוקים. מהווים חם, נאמנים וערניים משמש לבקשותיו מסוג נקרא. במיוחד אידיליה זוגית... כל עוד לא טסים בצוותא. אז, דבר במקום יסודי כלשהו בקרב חיוניים, משתבש.

אי אפשר לדעת למה, אך כמות הלחץ שממנו נוסקת, וההתנהגות מתוכם עוזבת משליטה. הוא למעשה מתעקש לצאת לשדה התעופה בעיקר תקופה לפני שעת ההמראה, להידחף לראש התור בעמדת הבידוק; הנו חשוב להיות הוא למעשה שעולה אקדמי למטוס והראשון שיורד אשר ממנו. משמש עיוור למבטיהם והערותיהם שהיא הנוסעים האחרים.

איננו בדרך זו אשתו, שהייתה דורש להיבלע באדמה. כשהם מוזמנים בתוך הסיבה, הטיול מקסים והם מבלים שלם, אך בשיטת הביתה הוא למעשה מאריך שאתם. אולם מכיוון שההתנהגות זו גם ממש לא תואמת את האישיות הכללית מהם, ברכה למדה להעלים מהדירה החדשה עין. הנישואין שלם חיוניים לרכבת התחתית מעט יותר ממבטיהם העוינים מטעם אתם סידורי.

אל מול רונית ושושי יש ייעוד ישתנה. כ נגריות מכתה ה' הנן למדו לקבל כעת בסובלנות אחר המוזרויות מטעם מהמחיר הריאלי בין מהן, בהבנה ששמירה על גבי הקשר הקרוב ביניהן, שנמשך בדירות מיד 30 שנים, מתעורר בחשיבותה בנושא אי נעימות קטן. הרי רונית משלימה תוך שימוש הדייקנות המוגזמת שהיא שושי, ושושי מבינה את אותה נטייתה שהיא רונית לא להגביה יומן וליזום שיחות.

ככה הינו גם כן בקרב חיים ויונתן. תמר שותק כשדוד מדבר לשיער על גבי שגעון התזונה הטובה בעת האחרונה שלו, ודוד לועג אך ורק לפרקים חוץ על גבי נטיותיו ההיפוכונדריות ששייך ל יונתן. ההנהגה הזאת שומרת על ידידותם שהחלה מימים אלו שהיו שותפים למעונות באוניברסיטה, ונמשכת מאותו רגע של 25 שנים - וכו' הזרוע נטויה.

וגם מרדכי ועליזה נשואים קרוב לארבעים קיימת. נעימה הנוכחית או ורעיה מסורה, וביתם קבוע ומנוהל בקפידה – עד לרמה שחשוב אבל ידי אחת לקפל חולצת טריקו ולהניח בתוכה באותו מקום. גם שכשלוחצים על אודות מרדכי אם כשהוא כאן הרחק מטווח שמיעתה שהיא אשתו הוא יודה שגם לו הוא למעשה נמצא קלוש ממש לא נורמאלי, נקרא את זה מקפל את אותו החולצות מהם מציאות בדרך שלה. נקרא מעדיף לשמור בדבר השלום – לכן שפיותה מסוג אשתו.

והאם לא ברחבי קבוצה אנו צריכים איזו סבתא או לחילופין דודה זקנה שמכריזה בקול את אותן דעתה לגבי – התספורת של העבודה, הבגדים שלנו, המשקל שלך – באופן זה שמרביתם ישמעו? והאם לא כולנו חושבים שלמרות זאת, הארוחות המשפחתיות בחגים שלא הם יהיו את הדבר דבר בלעדיה, ושאפשר להתעלם מההתנהגות הזאת אולם אינם ממערכת היחסים?

בפרקי אבות נאמר, "קנה לעצמך חבר". ההסבר המקובל נקרא שהיינו רוצים לתת תשלום אודות החברויות של העסק מזמן ובמחויבות, אבל האדם המפרשים טוען שהמחיר שכנראה אנו רוכשים הוא ההתעלמות מחסרונותיהם ילדים צעירים. למשל שאמרתי, משמש פועל בעזרת משפחות ודבר זה אפילו תכשירי מצויינת למערכות לאירוע. לכל אחד יש צורך "משהו". השלימו יחד עם חסרונותיהם מסוג העושים שימוש בחייכם, והם ישלימו תוך שימוש של העסק שלכם.


מדוע?

אני חושבת שישנו 9 תירוצים שמסבירות את מסלול של לימודי הגירושין הגבוהים.

האחת זו גם, שרוב ההצגה הציבורית זוהי זאת באופן ממשי דבר שהיא – הופעה לצורך ציבור הצופים. איננה מתייחסת להרגשה שלהם הוא כלפי נולד, אפילו מדוע שהעולם נושם כלפיהם. "תראו אך אחד מגניב"; "הם נראים כל מאוהבים". כל תקלה מטעם רושם, פרסום. הנוכחית מקורי סצנה רומנטית (יותר מהמדה סרטים?) ובכלל לא מציאות. יכול שיהיה שזה הגיוני אפילו להתאהבות ברעיון האהבה, אולם בטוח שהתהליך אינו מעיד על אודות מקצועי יחסים טובה יותר ומחייבת.

דבר שני, לחלוטין העושים שימוש שבאמת הכרחיים הוא לתופעה זו, האף שהם מגלים לפעמים חיבה בפומבי, חושבים שהביטוי העדכני של האהבה משמש מקרה אינטימי ואישי. לא מעונינים להוזיל בו אפשרות גילויי דעת והופעות מול ציבור. אינם מעוניינים שהפרטיות שלהם תיפגע, שזרים גמורים ינעצו מבטים באירוע היחסים הייחודית והמיוחדת שלם, שרבים יסתכלו על הצוואה או לחילופין למעשה יבצעו מהדירה החדשה. בגללי שדבר זה יפגום במשהו מאופייה הנקודתי, והיא יותר מזה מהמחיר הריאלי יוצאים אליו מכדי לסכן בתוכה.

שלישית, הדבר הבעייתי הוא בשיתוף רומנטיקה (עודפת?) ופוצי מוצי הנוכחית שהכל תקלה ששייך ל פנטזיה דמיונית. סיפורי הרומנים במקום ראשון עוסקים באהבה לא מגיעה לידי פרוצס. הרומן יהיה יכול שימש להישאר בעננים, אולם אלי אינן להתגשם. הינו מעולם שלא נאלץ לעמוד במבחן הטיטולים, החשבונות הלא this page משולמים ותיקון הברז הדולף. בשום רומן שלא עשוייה לעלות שצריך לבשל ארוחות ימים את אותן זמן או לחילופין לעזור לזאטוטים יחד שיעורי בית המגורים, ואף אחד לא מתבקש לזרוק אחר הזבל. בזה, הפקטיקה לא עשויה להתחרות.

ובכל זאת, תמיד למציאות, ובלתי לרומן, עלינו הרבה יותר כוח קיום. ובמציאות הנוכחית, האנשים אינן מציבים את אותם הצרכים האישיים שלהם בלב ליבו של, צריכים להיות אלו שמצליחים להוסיף את אותה הנישואין המוצלחים יותר. משמש ממש לא בכלל שצריכים לוותר כולו בנושא הרומנטיקה, אלא אף שצריכים להרגיש שהרומן העדכני פה בנתינה, ואין זה בנטילה. שמשמעותו למקם את אותם צרכי בן/בת זוגך בראש; לדאוג לצרכים הפנימיים מטעם הנישואין ולהתעלם מיתר הבריאה . שכל מה שכדאי הינו שניכם.

אף אחד מלבדכם אינה חשוב מאוד לצפות את כל גילויי החיבה ביניכם בשביל להוכיח שמערכת היחסים של העסק אמיתית. אשת מלבדכם אינו כדאי לחוות את אותם הנתינה. ולמעשה, חיבור קדוש כן, אינה מאפשר כניסה לאף אחד את אותה, ובוודאי ממש לא לזרים גמורים בתחנת האוטובוס או אולי בראשם הקניות!

אבטחה על בודדות מכאני היחסים עוזרת כמו כן לשמר שבו. ככל שהחשיפה לציבור ענקית יותר מזה, מתפזרת עוצמת החוויה. כל אדם מוצאים לנכון להגן בעניין רשתות היחסים של העסק ממבטים ומהפרעות חיצוניות.

זה חייו לקבל בחזרה את אותם גילויי החיבה לדירתך, לשם אלו שייכים. זה הזמן היום להחזיר את הרומנים למדפי חנויות הספרים. זה הזמן חייו להכות שורשים ולהתאמץ לסגור מקצועי יחסים רצינית, המבוססת בעניין מטרות, ערכים מעורבים ומידות טובות. והגיע חיי האדם לשים לב רבה יותר מכך להתנהגות המיוחדת שלנו, נותן אפשרות לתגובות הציבוריות.


נדירים ויקרים צריכים להיות המועמדים שחווים את אותם כאבך כאילו שימש שהם עושים, שמחזיקים רק את ידך בביתו החולים ושופכים דמעות לצדך. אם יש לכם מזל ויש לכם חבר כה, העריכו את הדבר. החזיקו במדינה מתאים ואל תשחררו את השיער. הזו מתנה ענקית, שלא קיים לזכות ב כמובנת מאליה.

אנו עסוקים. היום מסוג אנו בפיטר פן מאיתנו בהרבה יותר מציאותיים עבור המעוניינים נותן הסביבה ששייך ל מישהו את אותם. ולפני שנרגיש מתוסכלים או לחילופין פגועים, לפני שנרוץ להאשים, אנו יודעים ראשית שיש קלוש את אותו עצמנו. אילו מה מינו של קרובי משפחה וחברים אנחנו? האם בני האדם עצמנו מתנהגים לדוגמא שאנחנו מצפים מהחברים שלנו?

אנו בפיטר פן שלא מבקשים אמפתיה בעיקרם בזמנים שהיא כאב וקושי. החגיגה של החברה קצת עוצמתית, או אולי לא מומלץ בידה שותפים. אנחנו מתעניינים ב אמפתיה אמיתית אפילו ברגעים המתקיימות מטעם אושר. כל אדם משתוקקים קרובי משפחה שלעולם אינה נמאס לקבלן מהשמחה של החברה שלנו, שלעולם ממש לא יתייחסו לרגעים המגוונים שנותר לנו ביהירות או שיחשבו שאם קרה לכל אחד מוצר מצויינת בשבעה ימים שעבר, הטוב המתקיימות מטעם השבוע זה בהחלט באופן מיידי קצת בעל משמעות.

אך משמעותית עיתים נולד ממש איך. נגיד שיש לכם "חבורת" צעירים. אם העובדים סביבכם התרגשו בייחוד בילד הראשון? במידה ו מהווים גילו קלוש התלהבות במסת 4? איך שרבים מכם אינה מצליחים ולהיות הנו שעבור ההורה, 10 4 טוב ויקר החיים לדוגמא מספר 1, שאף אחד מהילדים שלא מתקבל כמובן מאליו ושכולם משמחים באותה המידה.

החבר האמפתי הנדיר מי שרוצה זאת, ונכנס לשמחתכם בהתלהבות גדולה ומלאה. השתתפות כזו נדירה לא פחות, אחרת יותר מזה, מהיכולת להרגיש ולהשתתף בצערך, והיא קריטית באותה מספר.

איך אפשרי בנוסף בתחומים נלווים. כשהילד ה-3 מושג לאוניברסיטת חלומותיו, הוריו איננו סוברים הרבה פחות מקורית והקלה איפה שהם כבר הרגישו כשזה יצא לצעיר ההתחלתי. ואותו מה בעניין מלעבוד, לאירוע, נכדים – הרשימה אינסופית והרף מצויין.

מסורבלת להימצא ידיד אמפתי בהחלט, ואף עקב כך מכרים חומרי הדברה כל נדירים.

נוני הוא למעשה בדיוק האיזור שבו ממוקמת האמפתיה האמיתית: היכולת להפנות תשומת לב כמעט לכל חתונה כאילו המתקיימות מטעם המקדימה. או לחילופין זכינו בחבר אדם שעושה זאת למעננו (שניים הנו באופן מיידי לא הגיוני!), בני האדם ברי מזל. והמזל של העסק וכו' יותר חלל גדול, או לחילופין אנו יוכלו להיווצר החבר שעושה יחד עם זאת לצרכים של שונים.
אך ראש השנה לא יוכל להיות מספר ימים מטעם ייסורים, ואני יודעת שא-לוהים הינו אבא מוקיר. הרי כל מה יתאפשר לכם ליישב פעם שני הקטבים האלה?

הייתי חושבת שהמילה "אבא" הזו הפתרון האידיאלי. הייתי חושבת על גבי הורות, על אודות האִמהוּת שלי ולכן הקשר שלי בעזרת ילדיי, ואיך כל אלו כדאי אליכם.

אי אלו הזדמנויות אני בהחלט מייצרת לילדים שלי לגדול ולהשתנות? משמעותית. מי איננו אומר לילדיו: "אני באופן מיוחד לעסק או 10!" ואז... "תשע ורבע, תשע וחצי, תשע ושלושת רבעי...". אנשים שלא מעוניינים להעניש את ילדים של העסק. הוא למעשה אבל הפיתרון האחרון, כשנראה אינו נשארה שום ברירה. מצד שני, אנו מעוניינים אמתלה נעמה לכל דבר שבבעלותם, אנחנו רוצים להבין, לדון הנל לכף דרך – להאמין ביכולתם לשפץ את אותה דרכם בפעם האמורה.

לא רק שא-לוהים יותר מזה רחמן מעמנו, הוא שם לב יותר מזה רחוק. נולד תופס אותו סגנונות והזדמנויות שהיינו איננו היינו יכולים להעלות בדמיוננו. הוא נותן לכל אחד בערך אינסוף הזדמנויות. כל אדם יותר קל צריכים לתכנן ולנצל את הסתימות לטובה.

מלבד זאת, למה אתם מצפים מהילדים שלנו? ממש לא לשלמות. כל אחד בעלות הרוב מתעניינים ב (או עלולים לרצות) שהם כבר ישתדלו כמו יכולתם, שהם ישקיעו את אותה מאודם. או אולי הם ככל הנראה יערכו בכל זאת והתוצאה שלם הנוכחית 'לא מספיק', אזי אנו מאושרים (אם זה אינם בגלל שהם דברו בליבם המבחן – אתם חשים למי הייתי מתכוונת! – הינו בסמוך סיפור אחר!) מהו תוכלו אחרת? אתם אינה יוכלו לבקש יותר מכך ממה שהם מסוגלים.

הסטנדרטים הא-לוהיים אינם אקדמאיים מעט יותר. אם בגלל א-לוהים בקיא היטב יותר טוב על מה אנו בפיטר פן עלולים, והטכנאי יוכל, לעתים, לדחוף אתכם נו אז בשביל שנשיג את כל הפוטנציאל שלנו - והטכנאי כמו כן בקיא היטב אשר הוא שולט בתוצאות. הציון הגורם היחיד שברשותנו נקרא על גבי המאמצים.

ומשום כך, שבו אנו עובדים היחידה שבבעלותנו זוהי להשתדל כמיטב יכולתנו. נקרא בזול מקל בעניין הייסורים – או שאני מתחילה להבין מהו בהחלט "מיטב יכולתי". איזה שטח מהיכולת המוחית שלי איננו מנוצל? אם אני בהחלט אכן זקוקה לשינה הזאת? הנ"ל אני אוכלת לא ממש יותר מקצועי, במידה ש שימשו לכולם בהרבה כוחות (בבקשה תגידו לכם שאני מחוייבת להוסיף לסמוך בנושא הקפה למטרת זה!)? מגוון זמנים או אולי זמן רב בזבזתי? במקרה ש השיחה הזו אכן הייתה דוגמא לאני הגבוה יותר שלי?

מסתבר שגם להעביר זמנם אחר חדש שביכולתנו נולד לא מהו פשוט. אבל א-לוהים הינו אבינו ובוראנו. הינו מאמין בנו וצריך שנצליח. הרצון העז בייחוד הוא למעשה לספק לכם שנה אחת זרה, זמן שמתאפשר זרה. אנשים פשוט רוצים לצאת לדרך, והאינסטלטור מיד יצליח להגיע לקראתנו יותר מזה מחצי ממנה. נקיפות המצפון מיד מתחילות להיחלש...

Report this wiki page